Popraw postawę i zmniejsz ból dzięki strukturalnej pracy z ciałem

Przywitaj się ze swoim nowym ciałem

Strukturalna praca z ciałem w moim wydaniu to 4 sesyjny proces, który łączy praktyczną pracę terapeuty na tkankach mięśniowo – powięziowych i edukację pacjenta. Potwierdza to, że skala zmiany zależy także w dużej mierze od pacjenta. Celem strukturalnej pracy jest danie pacjentowi nowego, zintegrowanego i wydajnego wzorca postawy ciała, które będzie sobie dobrze radzić w życiu codziennym. Zwiększona świadomość i nowe wzorce ruchowe dzięki serii 4 sesji są podstawą, na której pacjent może uczyć się unikać przyjmowania nieprawidłowych pozycji, unikać kontuzji i przywracać utraconą równowagę.

W czym pomaga?

Ból

Niektóre z problemów, które z powodzeniem pomogłem rozwiązać to bóle kręgosłupa, bóle szyi, bóle barków, łokieć tenisisty, napięciowe bóle głowy, bóle bioder, nieprawidłowa postawa ciała.

MOBILNOŚĆ

Niezależnie od tego czy jesteś joginem, piłkarzem, tenisistą, ćwiczysz siłowo, zawodowo lub amatorsko. To nie ma znaczenia. Strukturalna praca z ciałem pomoże Ci zwiększyć zakresy ruchu i elastyczność tkanek.

SIŁA

Prawdziwa siła jest efektem łatwości wykonywanego ruchu, a nie włożonego wysiłku. Silny i zdrowy mięsień musi mieć możliwość napięcia się i pełnego rozluźnienia. Nadmiernie napięty mięsień nie może w pełni pokazać swojego potencjału. Strukturalna praca odkrywa i znosi Twoje kompensacje, uwalnia obszary nadmiernego napięcia i nadmiernego wysiłku i integruje je z całym Twoim ciałem.

REEDUKACJA

Z wiekiem możemy zauważyć jak oddziałuje na nas grawitacja. Może wpływać na naszą postawę ciała, kręgosłup, sposób poruszania się, a nawet na samopoczucie. Nawyki przyjmowania niewygodnych pozycji ciała, stare przebyte urazy i brak równowagi w ciele można zmienić i przywrócić porządek. Dobrym rozwiązaniem jest strukturalna praca z ciałem.

Zmiana postawy po strukturalnej pracy

Czego możesz oczekiwać?

Przed rozpoczęciem pierwszej sesji porozmawiamy o Twoich dolegliwościach, problemach które towarzyszą Ci na codzień, urazach z przeszłości i oczywiście Twoich oczekiwaniach wobec naszej wspólnej pracy. Przed każdą sesją sprawdzę jak funkcjonują i ustawiają się elementy Twojego ciała.

Każda sesja trwa około 90 minut z czego około 75 minut to praca na stole do masażu lub specjalnej ławeczce. Praca manualna obejmuje mięśnie, powięzi, kości, oddziaływanie na układ nerwowy i czasami może być odczuwana dość intensywnie jednak nigdy nie powinien to być duży ból. Twoje dobre samopoczucie jest najważniejsze.

W czasie sesji czasami będę prosił o wstanie i wykonanie określonych ruchów w celu weryfikacji efektów pracy.

Swietnie, jeśli w trakcie sesji będziesz mieć możliwość wyłączenia lub wyciszenia telefonu, to czas dla Ciebie.

Zawartość sesji

4 sesje to recepta, jednak praca z każdym pacjentem jest dobierana indywidualnie.

Sesja 1 – skupia się na kończynach dolnych i miednicy. Celem pierwszej sesji jest zrównoważenie i otwarcie stóp, równomierne obciążanie prawej i lewej nogi, przywrócenie równowagi w miednicy i ustawienie jej nad stopami.

Sesja 2 – to przede wszystkim praca w obrębie jamy brzusznej, klatki piersiowej o obręczy barkowych. Celem sesji jest uwolnienie oddechu, zrównoważenie przepony i ustawienie klatki piersiowej nad miednicą.

Sesja 3 – praca na tkankach okolicy kręgosłupa i szyi w celu przywrócenia równowagi krzywizn kręgosłupa i ustawienia głowy na szczycie ciała.

Sesja 4 – zorientowana na pracę w rejonie twarzy i neuroczaszki. Pracujemy w jamie ustnej, na stawach skroniowo-żuchwowych, kościach czaszki, w celu zmniejszenia asymetrii w obrębie twarzy i zwiększenia możliwości pracy układu nerwowego. Praca bardzo przyjemna dla pacjenta.